A-prodej - Ženy si pořizují šetrné nabíječky častěji než muži

O úsporu energií se v České republice zajímají překvapivě více ženy než muži. Dámy si totiž pořizují úsporné nabíječky pro notebooky iGo Green dvakrát častěji než pánové. Zájem o nabíječky s nízkou spotřebou energie mají především ženy z větších měst ve věku mezi 25 a 30 rokem.

Statistiky poskytla společnost NTB CZ, která je oficiálním tuzemským distributorem značky iGo.

Na českém trhu se v květnu letošního roku představily úsporné nabíječky pro notebooky s technologií iGo Green, které jsou schopny ušetřit více než 85 % elektrické energie oproti běžným adaptérům. Statistiky za prvních pět měsíců prodeje ukazují, že 67 % všech zájemců o produkty šetrné k přírodě tvoří ženy.

„Zájem o nejnovější technologie v oblasti elektroniky je dlouhodobě výsadou mužů. Poptávku po úsporných nabíječkách na notebooky jsme však zaznamenali především ze strany žen, což nás mile překvapilo. Podobný trend sledujeme i v zahraničí,“ sdělil Radim Tlapák, ředitel společnosti NTB CZ, která je oficiálním dovozcem výrobků iGo do České republiky. „V současné době jsou našim nejčastějším zákazníkem ženy do třiceti let z ekonomicky silných regionů a měst,“ doplnil Tlapák.

Pod značkou iGo lze na českém trhu kromě adaptérů šetrných k životnímu prostředí pořídit i univerzální nabíječky, které je možné využít pro napájení různých mobilních zařízení. I v oblasti poptávky po praktických adaptérech vedou ženy, které jsou navíc ochotny za moderní technologii utratit o 30 % více než muži. Průměrná objednávka produktů značky iGo totiž u mužů činní 1000 korun, zatímco u žen je průměrná částka o 300 korun vyšší.

„Ženy na univerzálních adaptérech láká především praktičnost. Nemusí totiž zvláště na cestách sebou vozit množství nabíječek, ale stačí jim jediná, která se díky konektorům přizpůsobí notebooku i mobilu. Zájem ze strany žen si vysvětlujeme také atraktivním designem výrobků,“
uvedl Radim Tlapák ze společnosti NTB CZ.


Zdroj: tz

 

[2010-09-24]
Autor článku Ženy si pořizují šetrné nabíječky častěji než muži: FiftyFifty